top of page
FYLL I DINA KONTAKTUPPGIFTER NEDAN SÅ KONTAKTAR VI ER INOM KORT

Tack för ditt meddelande!

Martin - Blokhus Strand.jpg

MARTIN BENGTSSON

Visionären

Mobil: +46 73 513 9872
Mail: 204experience@gmail.com 

VEM ÄR MARTIN?

1) Vad får mig att må bra? 

Berg, forsar, snöstormar och norrsken är fyra ord som får mig att må väldigt bra. Inte bara för att alla elementen ger mig ovärderligt perspektiv utan för att det ger mig energi att vara i dessa miljöer.

 

2) Var är mina rötter?

Jag är en "östgötapöjk" från Vadstena från början. Efter några turer runt om på jorden i studier och jobb (USA, Portugal, Italien och Norge) så landade jag tillslut i Stockholm. Efter att bland annat ha jobbat med försäljning, varumärkesbyggande och företagsutveckling inom eventbranschen så kände jag att de var dags att ta lärdomarna och energin till mitt egna företag istället.

 

3) Vad drivs jag av? 

 

Det finns en tävlingstok i mig som älskar alla typer av utmaningar. Min nyfikenhet och envishet har varit en styrka och dörröppnare i många situationer. Jag brinner även starkt för dialogen kring psykiska hälsa i alla dess former. Jag har en stark övertygelse att livet måste balanseras av flera utmaningar än bara jobb. 

EE1D0A86-D20E-420D-AA50-1E1A08573FAD (1).JPG

MALIN RAPPE

The Doer

Mobil: +46 70 260 8492
Mail: marknad204experience@gmail.com

VEM ÄR MALIN?
 

1) Vad får mig att må bra? 
 

Natur och träning! Spenderar många timmar varje vecka med precis detta; springandes, cyklandes eller simmandes i natur och vatten. Det är här jag hämtar kraft, laddar om, har ställtid och återhämtning.

2) Vart är mina rötter?
 

Made in Skåne! Uppväxt mitt i Skåne och efter år av studier började mina arbetsår utomlands som tog mig till Malta, England, Schweiz, USA, Indien och sen landade jag i Stockholm.  

3) Vad drivs jag av? 

 

Att varva äventyr med rutiner. Jag älskar att utmana mig, men tycker lika mycket om att gräva där jag står och skapa rutiner som ger mig frihet. Jag drivs av att hjälpa andra, att överträffa förväntningar på servicenivå, att få dig att känna dig inte bara välkommen utan också förväntad. Ett nyckelord för mig är balans; att vara prestationsdriven men aldrig på bekostnad av andra eller min egen hälsa.

bottom of page